30.06.2009

SOMMERTUR til Tønsberg og QUILTEFRYD

Tønsberg er en deilig by om sommeren og jeg er stadig innom.
Turen i dag gikk til quiltebutikken, torget og bryggen.
Jordbær, is og kaffe hører med.

Var innom QUILTEFRYD,
den ligger i nærheten av jernbanestasjonen.
Er det noen som
er innom Tønsberg i sommer anbefaler jeg en tur innom denne butikken.
Hyggelig folk i kassa, flotte stoffer og mange ulike mønster.
Det finnes mange flotte ferdige produkter.


Kjempe koslig butikk som bugner av fristelser og inspirasjon.


Jeg kjøpte meg et boksesystem til broderitrådene mine (skriver om det litt senere), stoffer og mønster. Dette blå stoffet tror jeg at jeg ønsker å bruke til PC veske - den som det står om i Quiltemagasinet nr 3/09.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Ja det er en nydelig butikk. Har vært der et par ganger selv. Fristelsene står i kø. Har tenkt på å ta meg en tur til lille stasjon i Lierbyen i sommer. Ikke vært der før. Spennende med nye steder.

    SvarSlett
  2. Vilken underbar tyg butik!!!Ska bli spannande att se vad du gor med det fina bla tyget!!!!Du har 2 awards pa min blogg...har du sett dom?ha en bra dag!!!

    SvarSlett
  3. Vad mysigt med alla fina tyger. Det var en utställare på mässan jag var på som hade gjort så fina lapptäcken och väskor i lappteknik. Jag vill också göra det, men jag hinner inte med det också.
    Det ska bli roligt att få se din väska sedan.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  4. Har absolutt tenkt meg innom Quiltefryd i sommer, og blir enda mere fristet etter de flotte bildene du viser her:-)

    SvarSlett