20.06.2009




Stitchery

Var på Lille Stasjon i Lier i forrige uke. Fant et flott hefte fra
The Birdhouse - ten beautiful projects
-
from the heart
-
Mange søte og koselig stitchery.




Måtte jo også kjøpe noen nye farger - jeg synes det er så GØY med stitchery om dagen, har laget meg en lyskasse, (tenkte jeg skulle vise dere hvor enkelt man kan lage det - en dag) og tegner og broderer HELE tiden.....

Fant selvfølgelig noen stoffbiter også.




Har laget en nå, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men kanskje det bare blir en prøve, stoffet bak dekket ikke godt nok - så noen tråder synes igjennom.





Trenger i grunnen et handlenett - kanskje jeg syr det inn i det..........vi får se.

7 kommentarer:

  1. Fina tyger och fina tradar!!!Natalie Bird verkar ju ha gjort otroligt fina bocker om broderi!!!!Har aldrig sett innan men jag har blivit sugen att hitta en jag ocksa....ska se om jag kan finna fran Sverige!Vad duktig du ar!!!

    SvarSlett
  2. På Lille Stasjon er det så fint! Jeg har vært der mange ganger - og så en snartur til bakeriet etterpå for en god kopp kaffe. Men nå bor jeg i nord, og har ikke en eneste quiltebutikk i umiddelbar nærhet. Kos deg med broderingen. Jeg stitcher kjøkkengardiner for tiden.

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig bok - jeg har den også og tenkte at jeg skulle stitche lidt fra den, men jeg er ikke kommet så langt enda..... Så du teppet som er sydd etter mønsteret på forsiden? Det falt jeg helt for ved besøk på stasjonen for en stund tilbake ;o) Lykke til med stitcheriene

    SvarSlett
  4. Kjekt med stitchery, mykje fint i boka.Koffertlappene dine var veldig fine. Ha ein god søndag.

    SvarSlett
  5. Så flink du er :)

    Det er så kjekt å sjå kor mange kreative personar det er her denne bloggverda; handarbeid, hage, turar i naturen osb, og i tillegg fotografering.

    Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  6. Jeg sendte deg en liten oppmerksomhet, men jeg ser at du har fått den allerede. Har i alle fall linket deg på min side.

    SvarSlett
  7. For et koselig stichery!
    Det ligger forresten en award til deg i bloggen min!

    SvarSlett