20.12.2009

JULEKAPPE

God jul i stuen....her pyntes det. Bare 8 grader, lett nysnø og deilig natur. Inne skal eskene fram og vi skal vaske og rydde og ordne til jul.....NB..må innom en håndballkamp i løpet av dagen, men det er jo bare gøy.

Her har jeg laget en kappe, hjertene er brodert, det har vært et kjempe koselig arbeid. 
Oppskriften har jeg funnet i ukebladet og det var en klar og fin oppskrift. Stoffene er kjøpt på Lappe Makeriet på Bærumsverk.



Ønsker deg en fin 4. søndag i advent 
- kose deg med dagen og nyt julefreden, 
KLEM fra meg til deg

18 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så nydelig kappe du har laget!Skulle ønske jeg var flink med slikt! Ser du har vært i Drøbak på julehuset. Skal ned en tur til byen etterpå og ta oss en tur innom der:)Koselig:) Ønsker deg en fin dag!Klem Lotta

    SvarSlett
  2. Ja, det var en kjempekoselig opplevelse å være innom nissehuset. Julestemning...kos

    SvarSlett
  3. For en nydelig julekappe - virkelig et lite kunststykke ! Kjekt at du også heiet på de flinke norske damene - godt at de vant og fikk en medalje !

    SvarSlett
  4. Det var en kjempefin julekappe...det må være utrolig gøy å henge opp noe selvlaget, ikke minst når resultatet ble så bra :)

    Ha en super adventssøndag!

    SvarSlett
  5. Hei.VIRKELIG NYDELIG KAPPE.Kjempe fin.Kos deg masse med pyntingen til jul.Vi drar til Fjells Lillejuleaften da skal jeg pynte på hytta Gleder meg.Ønsker deg en riktig fin førjulsSøndag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  6. Denne kappen ble jo kjempefin. Nydelige avstemte farger. Flott tur til Drøbak også. Har ikke vært der, men kansje en gang....
    Ha en fortsatt fin dag. Mona

    SvarSlett
  7. Jøss, så flink du er, den kappen var råstilig. Ha en fin advenstssøndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  8. Nydelig julekappe! Det er sånne ting som jeg beundrer stort...for sånt kan ikke jeg få til... Takker for gode ord hos meg - og jeg ønsker deg også en herlig og avslappet siste søndag i advent! Førjulsklem

    SvarSlett
  9. For en flott kappe du har sydd. Nydelig med de broderte hjertene.

    SvarSlett
  10. Nydelig julekappe.
    Takk for koselig kommentar.
    Ha en fin kveld videre
    Klem

    SvarSlett
  11. Ja, denne var veldig fin!! :o)
    Så flink du har vært,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Kjempefin gardinkappe. Pent arbeid.
    Berit

    SvarSlett
  13. Heisann og takk for hilsen!!
    en nydelig kappe dette....så flink du er å sy!!
    Ha en fin søndagskveld :o)

    SvarSlett
  14. Det var en alldeles nydelig gardinkappe, så flink du er!

    SvarSlett
  15. Wow, så flott! Du er jammen flink! Ha en god kveld. :)

    SvarSlett
  16. Lekker gardinkappe!
    Flott med dei broderte hjerta.
    Ha ei fin jul :)

    SvarSlett
  17. Hi Flittige,
    you work is Beautiful !!!
    HAPPY , HAPPY NEW YEAR 2010 !!!
    hugz, Wanda

    SvarSlett