06.04.2010

Bagen min og min første bildeserie på Smilebox

Jeg har laget meg en bag, 
inspirert av en oppskrift i denne boken. 

Her er det mange flotte oppskrifter.


Disse stoffene valgte jeg:


Jeg quiltet den ene siden med rett søm 
og den andre siden med buende sting.
Jeg likte best den buede.
Slik ble den:

Posted by Picasa

Min første bildeserie på Smilebox - dette var GØY:

Click to play this Smilebox slideshow: Bagen min 1
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create your own slideshow

17 kommentarer:

  1. 2 kommentarer:

    Tovepia sa...

    Den var skikkelig lekker! Nydelige farger!
    Du er flink!
    Ha ei fin uke, her skinner sola fra skyfri himmel;)
    Klem fra meg;)
    6. april 2010 09.26



    Lisbeth. sa...

    Denne ble jo riktig fin, har alltid bruk for en bag eller 5, et must på stranda, til pc´n til sy-møte og til butikken. Ps. flotte farger..
    6. april 2010 09.32

    SvarSlett
  2. Tusen takk, jeg har nå lagt inn film også. Det var gøy å jobbe med, men det er nok litt få muligheter med tekst og bildeframvisning når en bare har gratis-utgaven aav Smilebox. Den er helt grei for meg.

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Likte fargene på din bedre enn den i boka.

    Tusen takk! For at du tenkte på meg, med award.
    Nå har eg plundra litt og fått det til på et vis, he he. fikk med meg google oversetter på kjøpet, men det gjør vel ingen ting.

    Ha ein fin dag videre.

    Miraklem.

    SvarSlett
  4. Flott veske,denne kan romme mykje rart :)
    Ha ein finn dag.

    SvarSlett
  5. For en lekker bag!
    Disse tre navnene du nevner er kjente etternavn fra Vestfossen, men det var nok jenter som er noe yngre enn meg, så personlig kjenner jeg de ikke...
    Men jeg gikk på skolen med en Sissel Hagenlund, så det kan vel være en søster kanskje?

    SvarSlett
  6. Hvor blev den flot, nu vil jeg se om jeg kan se din film.

    SvarSlett
  7. Vilken fin kasse du har sytt. Den har precis de rätta färgerna enligt min åsikt.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  8. Kjempe fin veske, for en jobb.. men gøy jobb kan jeg tenke meg:) Enig med deg at det ble finest med de buete sømmene.. er dette en egen søm på maskinen din dette da.. mon tro jeg har en slik på min, det ble jo veldig effektfullt!:))

    SvarSlett
  9. Hei!
    Denne veska har jeg også sydd en gang, den er både kjekk og fin. Du lager mye fint! Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  10. Såååå kult med smilebox og en kjempelekker veske. Gratulerer med vel utført :o)

    SvarSlett
  11. Så fin veske du har sydd! Eg sydde denne i fjor og har brukt den mykje. Kjekt mønster!

    SvarSlett
  12. Hei Grethe! Tusen takk for koselige tilbakemelding på bloggen min. Ser du er en dame som er god venn med symaskinen. Lekker og praktisk veske du har sydd. Likte også godt løperen med høne på.

    SvarSlett
  13. Hei.Tusen takk for Awarden.Skal sette den inn snart.Kjempe fin veske.Nydelige farger.Den boka har jeg også.Ja nå er våren hær.Deilig.Ha en kjempe fin Onsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  14. Å så mye fint du lager! Titter innom deg og blir stadig imponert. Hilsen Ny bloggdame Torill (torill-loladesign)

    SvarSlett
  15. Lekker veske, også så flott med den smileboxen. Kult.

    SvarSlett
  16. Kjmpeflott veske - Blir sikkert flott til dongeri Som eh Så på mote nå.
    Ha en fortsatt trivelig uke.

    SvarSlett
  17. Hei ! Kjempefin veske ;o)
    Tror det også blir mitt neste prosjekt . Har fått et mønster av en veske som kan brettes sammen til en liten firkant ---- Kjekt å ha i veska :>)

    SvarSlett