14.12.2009

Adventskaldener til moren min :0)







I år har jeg ordnet adventskalender til mammaen min. Det er en ting pr dag, noe kjøpt og noe laget. Inne i hver pakke er det et brev som ønsker henne en god dag + juletanker, sanger, vers o.l. Det har vært kjempe hyggelig å lage denne kalenderen, veldig hyggelig å kunne være med "hver" morgen selvom det er noen mil mellom oss.




Hvert år har jeg laget ting og gjøre kalender til barna mine, men i år ble vi enige om at det ble sjokoladekalendere og flax kalendere....alle er fornøyde. God advent alle sammen!

Ønsker deg en hyggelig uke!

10 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig, både for deg og moren din :)
    Faren min får julekalender av meg hvert år som takk for de han ordnet til meg da jeg var liten.
    Det har blitt en veldig hyggelig tradisjon.

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Så heldig moren din er som får en pakke fra deg hver dag :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig hyggelig å gi moren sin adventskalender. Også skrive noen ord samtidig. Tenker moren din koser seg veldig med den.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. En heldig mor du har, det er ikke mange som kan skryte på seg å gi foreldrene adventskrans. :-)

    SvarSlett
  5. For en god idé. Den har jeg allerede notert ned. Tusen takk.

    SvarSlett
  6. Hei.Så koselig.Så snill du er med mammaen din.Jeg å har bare Flaks kallender..Men lite med flaksen.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  7. Så koselig, og så kjekt for din mor!! Du e snill me din mamma!!
    Selv om man er voksen så er det kjekt med slike små overraskelser i adventen!!

    SvarSlett
  8. Sikkert veldig koselig å lage - men enda koseligere å få .. fordi det er så uventet at det går den veien liksom .. :o)

    Snill du :o)

    Ha en flott førjulstid - kos deg masse!

    mvh Toril

    SvarSlett
  9. Så heldig mammaen din er som har så omtenksom datter. Det var en hyggelig tanke.

    SvarSlett
  10. Så koselig det må være og lage kalender til mammaen sin :-) Så heldig som hun er. Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.

    SvarSlett